ארכיון ל- יולי, 2011

הסכנות בבניית פרופיל קישורים חד גוני

27 ביולי 2011

בניית פרופיל קישורים איכותי דורשת תכנון מקדים ובניית אסטרטגיה נכונה ביחס לתחום בו אתם רוצים לקדם, כאשר אתם מקבלים לקוח ואתם אמורים לבנות לו קישורים נכנסים עליכם לבצע מחקר מתחרים מקיף, לקבוע מהי רמת התחרותיות, לבצע מחקר מילות מפתח מקיף בכדי לקבוע בצורה מדויקת אילו ביטויים יהיו הכי אפקטיביים לקמפיין האורגני שלכם וכמובן לתכנן פרופיל קישורים מלא עוד לפני תחילת העבודה. כך תוכלו לאמוד בצורה מדויקת מהי כמות העבודה שתאלצו להשקיע בכדי להרימו לראש התוצאות.

מאמר ב- חדשות קידום אתרים, מדריכים אין תגובות »

האם הקמפיין הממומן שלכם (PPC) נוגס לכם בקליקים של התוצאות האורגניות ?

25 ביולי 2011

חשוב לזכור שקמפיין ממומן אינו משפיע בשום צורה על הקידום האורגני שלכם, משמעות הדבר היא שמתי שתפסיקו לשלם ותיעלם המודעה אין לכך השפעה על התוצאות האורגניות, אין דבר היום שיכול להחליף קידום אורגני איכותי לאורך זמן, לכן חשוב להשקיע בקידום האורגני לצד הממומן, התוצאות והקליקים שהתוצאה הראשונה בגוגל בביטוי שלכם תניב היא גדולה בהרבה יותר מאשר מודעה פרסומית, באנר או אפיקי תקשורת אינטרנטיים אחרים.

תגיות: ,
מאמר ב- חדשות קידום אתרים, שאלות ותשובות אין תגובות »

תסירו כל כתובת מהאינדקס של גוגל (גם אם האתר לא בבעלותכם)

21 ביולי 2011

חשוב לזכור כלי מנהל האתרים של גוגל הוא ערוץ התקשורת היחיד שיש לאתר עם גוגל, והנתונים המופיעים בכלי חיוניים בכדי לקבל אינדיקציה על מספר הקישורים המוביל לאתר, כמה האתר ממוקד על ביטויי המפתח שלו ונתונים חיוניים נוספים. מעניין איזה עוד פירצות יש בכלי מנהל האתרים. רק אלוהים ומפתחי גוגל יכולים לענות על כך או איזה האקר מתוחכם.

מאמר ב- חדשות קידום אתרים 3 תגובות »