בניית פרופיל קישורים חכם


אלמנט בניית פרופיל קישורים נחשב כאחת מהאסטרטגיות החשובות ביותר בקידום אתרים. בניית פרופיל קישורים זו משימה שמכלה הכי הרבה זמן לכל חברת קידום אתרים אורגני על גבי האינטרנט, אין משימה בקידום אתרים שמכלה יותר זמן מאשר בניית פרופיל קישורים לאתר.
כדי ומומלץ לקרוא את המאמר הבא שלי, הטעויות הנפוצות ביותר בבניית פרופיל קישורים, ובכך להימנע מראש מטעויות נפוצות שמקדמים מתחילים נוטים לעשות, וכן לדעת מראש על כמה וכמה בעיות שיכולות לצוץ בעת בניית פרופיל קישורים

כמו בניין – מתחילים מהיסודות

בסיס יציב וחזק של מספר קישורים איכותיים בהחלט יעזור לכם להגיע למטרות שאותן הצבתם, אלא אם כן אתם כבר מותג עצום ואז יש להם מאות קישורים באופן טבעי.

בשביל המון חברות קידום אתרים והמון מקדמי אתרים בפרט, הפתרון הוא פשוט: לקנות קישורים. וכמובן שרבים מאיתנו יודעים, שזה אחד הדברים האסורים בתכלית האיסור מבחינת גוגל
ניתן לקרוא על כך בחוקים של גוגל
http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=66736

אין איך להתחמק מהעובדה הכואבת, קניית קישורים עובדת, לא רק עובדת , לרבות הפעמים עושה יותר טוב מאשר נזק.

יצא לי לראות אתר אחד בחו"ל שעלה משום מקום, לעמוד הראשון בגוגל באחד הביטויים התחרותיים תוך 3 חודשים, (הפך מלקבל 600 כניסות בחודש ללא פחות מ 8,000 ביקורים בחודש). מכיוון שאותו אתר מבזבז כל חודש בסביבות 1,500 דולר בשביל לשלם על קישורים לאתר שלו. תוך שנה הם קיבלו יותר מ 80,000 כניסות בחודש, הכול בחיפוש אורגני בלבד. והם השקיעו כמעט וכלום במילות מפתח , אפילו שם האתר שלהם לא קשור למילות המפתח שבהם הם מופיעים ראשונים.

אבל, מה המחיר בטווח הארוך?

לא פעם יוצא לחברות להיענש על קניית קישורים בעיקר מכיוון שכאשר אתה מבצע קניית קישורים היה בטוח שהמתחרה שלך כבר יודע
אותו מתחרה נחמד גם מדווח עלייך לגוגל, והחברה שלך תיענש.
אתה יכול למצוא שכל הדירוגים שלך בגוגל נעלמו
אבל שוב אחרים יטענו שהאתר כולו לא היה שווה כלום לפני קניית הקישורים אז למה לא?

אם איכפת לך מהשם שלך, אז כנראה שאתה רוצה שהאתר שלך יפעל בטווח הארוך, מומלץ בחום להישאר בטקטיקות קידום קונבנציונליות ולהישאר מה שנקרא בהגה המקצועית "כובע לבן" או WHITE HAT . תתמידו בבניית פרופיל קישורים חכם ואורגני.
זה ייקח יותר זמן, וכמובן שיהיה יותר קשה אבל התשואה מדברת בעד עצמה.

ישנן כמה גישות בטוחות לבניית פרופיל קישורים שאולי כדי לכם לקחת בחשבון.

אינדקסים

זה כמעט סותר לחלוטין את מה שנאמר למעלה (אינדקסים לוקחים כסף על פרסום בהם, רוב הזמן, אז בטח תרצו לקרוא להם "קניית קישורים" לא?)

אבל, האינדקסים האלה עדיין בסדר מבחינת גוגל…
ובכל זאת , אם תרצו להיות רשומים באינדקסים יש כמה סטנדרטים שאתם יכולים להתחיל איתם.

דבר ראשון ישנו אינדקס חינמי שנקרא – DMOZ . האינדקס הזה הוא מקום טוב לפרסם את האתר שלכם במידה ואתם מקדמים בחו"ל , יש איתו בעייתיות קטנה , מכיוון שהעורכים של האתר הזה עובדים בו בחינם , הם לא בדיוק קמים כל בוקר בשמונה לבדוק את החשבון שלהם בשביל לקדם את הכניסה שלכם לאינדקס, לכן עליכם למצוא מי העורך על אותו תחום שבו אתם מפרסמים ואם אין עורך כזה אז אולי לפנות לעורך מתחום קרוב לכך , שיטה טובה לעשות את זה היא לעקוב אחורה בסרגל הניווט BREAD CRUMBS באתר עד שתגיעו למעלה ותמצאו למי לפנות.
בהצלחה.

ניתן להירשם לאינדקס בתשלום באינדקסים כגון:

Yahoo business directory – נחשב למנוע חיפוש גדול ביותר אם אתם רשומים שם, זה מעיד משהו על האתר (לטובה)

Business.com – אינדקס בתשלום

Best on the web – אינדקס בתשלום

במידה ואתם מקדמים בארץ , תדעו שיש המון אינדקסים בארץ שתוכלו לפרסם בהם בחינם, או בכסף.

כמו דפי זהב
בזק 144

ועוד.

אתרי עיתונות למיניהם

אם יש בידיכם מאמר איכותי או כתבה איכותית בכל נושא אתם יכולים לפרסם אותם באתרים העוסקים באותו תחום, ולשים קישורי עוגן בתוך הטקסט עצמו.

כמו café-the marker
MarketWire
BusinessWire
PRWeb

ועוד.

שותפים, אנשי קשר, משפחה

לכולנו יש אנשים שאנו מכירים מסביבת העבודה שלנו , אם אנו עובדים עם חברת שליחויות לדוגמא, או עובדים עם חברות דואר כאלה ואחרות , חברות אבטחה שיש ברשותם אתר, או חברות שמספקות לנו מוצרים (יבואנים, סיטונאים, מחסנים יו ניים איט). אולי הם יסכימו להוציא קישור לאתר שלכם. אם למישהו מהמשפחה יש אתר אינטרנט או מכיר מישהו שיש לו אתר אינטרנט , אולי הוא יסכים להוציא קישור לאתר שלכם. האפשרויות לקבלת קישורים הן בלתי מוגבלות, כולנו מכירים אנשים שיש להם אתרים, כולנו יכולים לאתר מי מוכן להוציא קישור אלינו ללא החלפה חזרה.

מדיה חברתית ובלוגים

אם אתם יכולים ליצור בלוג (עדיף בתיקיית בת של האתר שלכם) ולכתוב תוכן איכותי ומשכנע (עם תמונות, כותרות משנה, מקטעים, תוכן, שיעשה את הכתבה יותר מעניינת ומושקעת) ולקדם את הבלוג הזה בערוצי מדיה חברתית. אתם יכולים לתפוס קישורים אורגניים שיכולים לסייע לכם בקידום האתר.
הערה: קישורי בלוג אמנם נחשבים לקישורים בעלי איכות נמוכה, אך עבודה ממוקדת על כך ויצירת רשת שלמה של קישורים + פופולאריות של הבלוג יכולה להניב תוצאות יפות מאד.
אם זה אינו תחום תחרותי , התוצאות יהיו מרשימות יותר.

בלוג של תפוז, פייסבוק, מקושרים, טוויטר  ופופיק ועוד רשתות חברתיות יכולות להיות כלי מאד חזק.

  • Share/Bookmark

3 תגובות ל: "בניית פרופיל קישורים חכם"

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.