הטעויות הנפוצות ביותר בקידום אתרים – חלק ב'


מיקוד גדול מידיי על תגיות META

הרבה מאד אנשים חושבים שקידום אתרים עוסק בסידור נכון של תגיות הMETA של האתר שלכם. למעשה, תגיות META הופכות להיות (אם לא כבר הפכו להיות) נחלת העבר. אתם יכולים לסדר נכון את תגיות הDESCRIPTION ואת תגיות הKEYWORDS אבל לא הייתי ממליץ להתבסס על זה בשביל לקבל דירוג טוב.

אז לזנוח את השימוש בהן ?

ממש לא , תמשיכו להזין אותם נכון , רק אל תתבססו עליהן.
עבודת קידום אתרים אינה סידור נכון של תגיות יש הרבה מעבר לכך החל מאופטימיזציה של מבנה הדפים באתר ועד למחקר מילות מפתח ממוקד.

שימוש בתמונות ככותרות לתפריטים

תמונות ככותרת לתפריט בהחלט נראית הרבה יותר טוב, ויזואלית האתר שלכם יהיה יותר ייחודי, אך במובנים של קידום אתרים זוהי טעות גדולה מאד. מכיוון שתגיות H2 וקישורי טקסט בתוך התפריט הן דבר חשוב מאד. אם אתם מפחדים שתגיות ה H1 והH2 שלכם יכערו את האתר לחלוטין, תנסו לעצב אותם תחת CSS.

למה לא להשתמש בעיצוב HTML פשוט ?

באתר יש דבר חשוב מאד שנקרא יחס קוד למלל , כאשר אנחנו מכניסים את ההגדרות צבע וגודל לקוד עצמו אנחנו יוצרים מאסה של קוד בתוך האתר שהעכביש רואה . אם היחס בין הקוד למלל נוטה להיות גדול לכיוון הקוד זה לא טוב. לכן עלינו לשאוף לצמצם את היחס קוד למלל. בעזרת שימוש ב CSS .

התעלמות מ-URL

הרבה בעלי אתרים וחברות קידום אתרים ממעיטים בערך כותבת URL איכותית. כותבת URL דינמית עדיין מאד נפוצה ואי שימוש במילות מפתח ב URL עצמו נעשה יותר חוק מאשר משהו יוצא דופן.

אז עד כדי כך משפיע על הדירוג שלי?

כן, אפשר להגיע לדירוג גבוה מאד בגוגל גם בלי מילות מפתח בתוך ה URL של האתר.
עם זאת שימוש במילות מפתח ב URL , שם דומיין או קובץ באתר שמופיע ב-URL, מעניק לך יתרון משמעותי על המתחרים שלך.

בגוגל זה מאד משמעותי?

שימוש במילות מפתח יותר משמעותי כאשר אנחנו מדברים על מנועי החיפוש הקטנים של MSN ו-YAHOO , אבל גם בגוגל המשקל גדול יותר ל URL- כזה, מאשר URL ללא מילות מפתח בפנים. ככה או ככה אין שום תירוץ שמונע ממך שימוש במילות מפתח בURL של האתר.

ספאם של קישורים

ישנה אשליה כוללת בעולם קידום האתרים שככל שיהיו יותר קישורים שמפנים אלייך, יותר טוב. לכן המון חברות קידום אתרים פונות לחוות קישורים, פורומים, בלוגים, ספאם ברשתות חברתיות וכו'. בסופו של דבר מה שיגרם לאתרכם להימחק על ידי גוגל.

מה שצריך להיעשות בפועל זה שימוש נכון בקישורים שפונים אל האתר שלנו, עוד מידע נתין לקרוא במאמר שלי (חשיבות בניית פרופיל קישורים) .

מחסור במילות מפתח בתוכן האתר

אחרי שקבלתם את האתר לידכם , וערכתם מחקר מילות מפתח , עליכם למקד את תוכן האתר סביב אותם ביטויי מפתח. ככל שהאתר יהיה יותר ממוקד על אותם ביטויים כך הדירוג שלו עם הזמן יהיה טוב יותר. משימה זו אינה קלה כי קשה מאד עד כמעט בלתי אפשרי למקד את תוכן האתר סביב שניים שלושה ביטויים ללא "ספאם" של הביטוי בתוך התוכן בצורה לא הגיונית.

אז איך בכל זאת נצליח?

יש דרכים חכמות לעשות זאת , אך כאן נכנסת היצירתיות של מקדם האתר ליצור תוכן איכותי, מעניין ושונה בכל עמוד תוך כדי מיקוד התוכן למילות המפתח.

במאמר שכתבתי על (יצירת קידום אתרים ממוקד על ידי שימוש בכותרות משנה)
אני מדגים איך שימוש בכותרות משנה בתוך הטקסט עצמו מסייעות לנו למקד את תוכן האתר על מילות מפתח ספציפיות ואיך להימנע מ"לזבל" את התוכן על ידי חזרה שוב ושוב על אותם ביטויים.

  • Share/Bookmark

2 תגובות ל: "הטעויות הנפוצות ביותר בקידום אתרים – חלק ב'"

  • גלעד says:
השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.