כיצד גוגל מדרגת את הטיווטר שלכם + קישורים מרשתות חברתיות


גוגל לא מזמן השיקה בפנינו את גוגל חיפוש בזמן אמת, ההשלכות לכך ברות פוטנציאל אדיר בהתייחסות לבאז וויראלי ובטח שבקידום אתרים. לחשוב שגוגל מסוגלת לדרג את הטוויטר שלנו , בזמן אמת תוך התחשבות בגורמים כמו איכות הטוויט, מקוריותו ומיקומו הגיאוגרפי במאיות השנייה היא בלתי נתפסת. מאמר חדש שכתבתי על הנושא מופיע ומפורסם באתר החברה שלנו – כיצד גוגל מדרגת את הטוויטר שלכם

כיצד מתייחסת גוגל לקישורים מרשתות חברתיות

ובכן , מאט קאטס העלה וידאו מעניין על הנושא הזה, בו הוא מתאר בקצרה את ההתייחסות של גוגל לקישורים יוצאים מרשתות חברתיות לאתרינו, ומה המשקל שלהם ביחס לקישורים כמו GOV.IL וקישורים אחרים. נעשתה רמיזה מאד גדולה שם שקישורים מאתרים כמו GOV.IL אינם אוטומטית קישורים איכותיים, כמובן שהמידע הזה מגיע מתוך אינטרס של גוגל שנפסיק לצוד אחר קישורים כאלה. רמיזה אחרת שנעשתה שם על פרופיל קישורים חכם , השימוש בתגית NOFOLLOW בצורה חכמה , וחשיבות הPR כמדד לאיכות העמוד.

ניתן בקלות להבחין בכך, שהושם דגש על כל נושא השימוש בתגיות NOFOLLOW , ושימוש בPR כמדד לאיכות העמוד. מאט קאטס מצהיר בבירור שהפרמטרים שחלים על קישורים היוצאים מאתרים סטאטיים הם כמעט אותו דבר אם לא לחלוטין אותו דבר כמו קישור מרשתות חברתיות.

נקודה למחשבה: גוגל יצאה בהצהרות נרחבות שתגיות NOFOLLOW אינן נחשבות יותר, והם ירדו מהפרק… אם זאת מאט קאטס מדגיש שאין מה לדאוג מספאם ממדיות חברתיות כי הקישורים מוגנים בתגית NOFOLLOW ..

רגע לא אמרנו שזה לא עובד ?

  • Share/Bookmark

3 תגובות ל: "כיצד גוגל מדרגת את הטיווטר שלכם + קישורים מרשתות חברתיות"

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.