דוראן קידום אתרים – המקצוענים 10


סתיו זילברשטיין מנכ"ל דוראן קידום אתרים ומנחה בקורס קידום אתרים בג'ון ברייס -  התארח בתוכנית המקצוענים 10 ודיבר על חשיבות המיתוג עצמי על גבי האינטרנט כחלק אינטגרלי מקידום האתר \ מוצר \ שירות שלנו. אחת הדרכים היעילות ביותר בקידום אתרים היא מיתוג עצמי כמומחה על גבי האינטרנט. סתיו זילברשטיין כתב מאמר מלא על הנושא ממש לפני חודש או חודשיים שנקרא (מתג את עצמך כמומחה בעזרת האינטרנט) מאמר זה שופך אור על תהליך המיתוג העצמי והחשיבות שלו לעסק שלנו.

מיתוג עצמי – הדרך להצלחה

מיתוג עצמי הוא תהליך ארוך שבסופו אנו יוצרים לעצמנו שם , כיודעי דבר או מומחים בתחום בו אנו עוסקים , ישנם מספר עקרונות שיש לשמור עליהם כאשר אנו עוסקים במיתוג עצמי וכמה עקרונות שעלינו להימנע מהם בכדי שלא ימתגו אותנו בצורה שלילית, התהליך הוא איטי ודורש זמן ומשאבים, אך התוצאה יקרה מפז.

מיתוג עצמי על ידי פרסום אייטמים טובים ואיכותיים במספר חזיתות בבת אחת נחשב לאחת הדרכים היעילות ביותר להעלות חשיפה ומודעות ציבורית לנושא, כל נושא. אחד הדרכים היעילות לעשות כך למעט הופעה במקומות שנחשבים כאוטוריטה בתחומנו, הוא פרסום של הידע שברשותנו בצורה חופשית.

חופש המידע – פרסום המידע לכולם

פרסום הידע בצורה חופשית מאפשר לכולם לגשת וללמוד מאיתנו, לאחר מספר חודשים שאנו משחררים מידע יעיל ואיכותי לקהל קוראים רחב אנו ניצור לעצמנו שם של מומחים בתחומים עליהם כתבנו, וניצור לעצמנו קהל קוראים או עוקבים. הדבר יעיל מאד ויכול להיות כלי חזק לפרסום המוצרים \ שירותים שלנו.

מיתוג עצמי – אמינות מידע – ניסיון

מיתוג עצמי יושב ברובו על אמינות , יחסי האמינות בינינו למידע שאנו מספקים לצד השני, במידה והמידע אינו אמין , שיקרי , מניפולטיבי , או טומן בחובו ידע נסתר. אנו ניצור אפקט הפוך ונמתג את עצמנו כנוכלים. הדבר שלילי ובדרך כלל גורר אחריו באז ויראלי בנושא, ישנה טקטיקה מאד קלוקלת בקידום אתרים , לכתוב הודעות נאצה בשמו של גורם אחר בכדי ליצור לו מיתוג עצמי שלילי.

ברוב הפעמים הדבר כושל, ואפילו אנחנו נתקלנו בטקטיקה הזו שהשתמשו בה עלינו, הדבר הובהר די מהר והיה ברור שהגורם שכותב בשמנו הוא לא באמת אנחנו.

שימוש בכמה חזיתות – פרסום מידע בכמה מקומות

דרך נוספת שאנו יכולים לסייע במיתוג עצמי היא פתיחת בלוגים , כאשר אנו פתוחים בלוג ממוקד נישה ומזינים בו תוכן איכותי , יעיל ואמיתי אנחנו יכולים להפיץ את הבלוג הזה כמקור מידע אמין ואיכותי בתחומנו. במידה והדבר נכון קהל הקוראים יגיע די מהר לקרוא שוב, ואנחנו למעשה ניצור לעצמנו מיתוג חיובי כמומחים בתחום.

המלצה: כדי ליצור יותר מחזית אחת לפרסם בה, בכדי להגדיל את כמות החשיפה שלנו.

דרך נוספת להפיץ את המידע בצורה יעילה היא אתרי מאמרים , ברחבי האינטרנט קיימים מאות אתרי מאמרים המאפשרים לנו להזין מאמרים בצורה חופשית, פרסום מאמרים איכותיים באתרים אלו מוכיח את עצמו ככלי יעיל מאד בכל נושא המיתוג העצמי. ויכול לסייע לנו רבות כאשר אנו "תוקפים" בכמה חזיתות ומפרסמים מאמרים בכמה מקומות בוא זמנית.

  • Share/Bookmark

2 תגובות ל: "דוראן קידום אתרים – המקצוענים 10"

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.