בינג מניעה את יאהו בארה"ב ובקנדה – הושלם המיזוג


יאהו דיווחו בהתרגשות בהודעה רישמית "המשימה הושלמה", בפוסט שהתפרסם ב-27 לחודש בבלוג הרישמי של יאהו, דווח על השלמת המעבר בין יאהו לבינג, מנוע החיפוש של מיקרוסופט, תהליך אשר בסופו בינג תניע את כל התוצאות האורגניות של מנוע החיפוש של יאהו ואף את התוצאות הממומנות. אם כך, נראה שהתהליך הושלם ובדיוק בזמן לקראת חג ההודיה.

עצם העובדה שבינג ויאהו הצליחו לבצע מעבר חלק וללא תקלות מעידה על הרצון המשותף שלהם להצליח להביא רעיון חדש ואפשרות חדש לחיפוש שאינה גוגל, מעתה כל התמיכהבנושא  התוצאות הממומנות של יאהו עברו למרכז הפרסום של מיקרוסופט, בשלב זה עדיין ניתן לראות את ההסטוריה של ההודעות במרכז של יאהו לפחות לעוד 13 חודשים. ולקבל דוחו"ת מפורטים מהמרכז של יאהו לפחות עוד 5 חודשים.

עליית מחירים – עליית התחרות

כמו כן מיקרוסופט דיווחה על התייקרות של הקמפיינים עקב עליית התחרות והמענה של המשתמשים, כתוצאה מתחרות רבה יותר. אף צויין שכל המוניטין שצברו המשתמשים ביאהו יעבור בשלמותו למרכז התמיכה והניהול של מיקרוסופט, ובכך מיקרוסופט נכנסת כשחקן מרכזי וחדש למגרש ה PPC של תוצאות ממומנות.

מסתבר ששווה בארה"ב ובקנדה לפרסם קמפיינים בבינג ויאהו, יותר משלושים אחוזים ממשתמשי האינטרנט יחפשו מעתה והלאה בבינג, מספר בלתי מבוטל שאין בעל עסק שירצה לתעלם ממנו, כמו כן הרשו לי לברך את שתי החברות על מעבר כה חלק ונטול תקלות (עד כה) ועמידה בזמנים, בדיוק לפני החגים בהם הפרסומים הממומנים בשיאן בארה"ב.

האם האיחוד של בינג (מיקרוסופט) ויאהו ישפיע על קידום אתרים בארץ ?

מנקודת מבט של קידום אתרים בארץ ישראל, ספק שיהיה אפקט לאיחוד של השתיים אם כי מי שמקדם במנוע החיפוש של יאהו או בינג צריך לקחת בחשבון שמעתה והלאה כל התוצאות מונעות אך ורק על ידי במיקרוסופט, ואף יש כלי מנהל אתרים של בינג הנועד לסייע לבעלי האתר להבין איך הם יכולים לשפר את דירוגם במנוע החיפוש.

לבינג יש אלגוריתמים פורצי דרך לא פחות משל גוגל ופיתוחים מקצועיים לעסקים ולמשתמש הקטן, שעושים את המנוע שלהם ייחודי ומשפיע במיוחד בארה"ב, אין מה להשוות בין השתיים, חוזקה של גוגל גדול פי כמה וכמה מזה של בינג אך מיקרוסופט יכולה להפתיע ואנו עדים לראות שיתופי פעולה ופיתוחים שונים בשוק בכדי לשבות את המשתמשים השונים.

הקידום הממומן בישראל עומד כמעט בכולו לטובת גוגל, יותר מ-90% ממשתמשי האינטרנט בישראל משתמשים בגוגל וקידום ממומן בשלב זה בארץ מומלץ לעשות בגוגל ולא במנוע חיפוש אחר, אם כי קמפיינים בבינג הם יעילים אם נרצה לתפוס את האחוזים הנותרים, למרות שיש לשקול את האופציה הזו כלכלית.

כנראה שבינג בארץ לא ישחקו אותה, אך גוגל לא מפסיקים להפתיע עם פיתוחים חדשים ומלהיבים שנועדו להעניק לנו שירותים איכותיים, התחרות עם פייסבוק וגדולות אחרות משחקות קלף חשוב בתהליך זה ורק הזמן יעיד מה יהיה גורל החיפוש בארץ. אם כי ניכר שגוגל מובילה בראש ובגדול.

  • Share/Bookmark
השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.