שלוש נבואות אינטרנטיות לשנת 2011


עוד שנה, פייסבוק, טוויטר ו youtube ממשיכות להיות פופאלריות מתמיד, נתח תקציבי השיווק והפרסום באינטרנט ממשיכים לגדול. מה אפשר ללמוד מטרנד הרשתות החברתיות? האם זה באמת רק טרנד? איפה כדאי להשקיע את האנרגיות שלנו? פוסט קצר בנושא שיווק ופרסום באינטרנט ומה צפוי לנו ב 2011.

פייסבוק תגיע למיליארד חברים – אין לי ביסוס מספרי או מדעי לנבואה זו למעט תחושת בטן. הרשת החברתית המצליחה ביותר כיום לא נחה לרגע ולא נראית שום סיבה באופק לירידה ברמת הפופלאריות שלה. כמו כן גם עסקים ימשיכו להפנות משאבים לפעילות ברשת, יהיה מעניין לראות כיצד פייסבוק תתמודד עם כמויות של תוכן שיווקי לגבולותיה. לגבי הפרסום בפייסבוק אני מאמין שחלק מתקציבי השיווק של עסקים יופנו לשם אך אין לי ספק שב 2011 ובשנים הבאות פייסבוק לא תניב את אותם התוצאות של פרסום בגוגל

טוויטר כפי שהוא מציג את הטוויטים הכי חמים...

טוויטר כפי שהוא מציג את הטוויטים הכי חמים...

Foursquare תמשיך לצמוח – אך אם זאת תשאר ברמה נישתית. הרשת החברתית המבוססת מיקום עדין נמצאת בחיתוליה בקרב הציבור הישראלי וניתן להסיק מההתלהבות בארה"ב שזו שאלה של זמן עד שידברו עליה בכל ישיבה במחלקות השיווק (אם לא מדברים עליה כבר עכשיו).
גם אני קונה חברתי – נמשיך עם המגמה החיובית ונציין את אתר גרופר. אתר המבוסס על קניה חברתית ומציע מבצעים והנחות מטורפות (בין 50% – 90% הנחה).

למי מכם שעוד לא שמע ודאי ישמע בקרוב ובטח גם יצטרף לרשימת התפוצה. קצת להבין על מה כל המומה, גוגל הציעה לקנות את האח האמריקאי (גרופון) כ 6 מיליארד דולר ונתקלה בסירוב. כמו פורסקוור גם פה מדובר באתר שרק החל את דרכו בארץ ובטוח ימשיך לצמוח.
אז איך תראה 2011? פחות או יותר כמו 2010 פלוס הערות שציינתי ועם שילוב גדול יותר בין המחשב, הטלפון הסלולרי והטלוויזיה. ואם חברות עד היום חשבו האם כדאי להם לנקוט בפעילות שיווקית באינטרנט ב 2011 הן כבר יבררו כיצד הכי נכון לעשות זאת.

  • Share/Bookmark

5 תגובות ל: "שלוש נבואות אינטרנטיות לשנת 2011"

  • היידה says:
השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.