קידום אתרים


בתחום המתפתח של קידום אתרים, ניתן לראות בבירור עליה חדה באיכות המקדמים בארץ לעומת מספר שנים אחורה, ככל שמנועי החיפוש השתדרגו יותר כך גם מקדמי האתרים השתדרגו יותר, עד שלבסוף כל אותם מניפולטורים התחילו להדחק לשוליים ומקדמי אתרים איכותיים התחילו לבלוט בשטח.

כשאנו ניגשים לכל הנושא של קידום אתרים אנו מבינים שזהו אחד הענפים הכי דינאמיים בשוק ההיי-טק, תחום שלעולם אינו סטאטי, לכן טיב מקדם אתרים או חברת קידום אתרים נקבעת על פי היכולת שלה להשתנות, להסתגל, לתנאים שמנועי החיפוש מציבים לנו.

בראש ובראשונה קידום אתרים הינו תחום שמשלב בתוכו יצירתיות, ידע טכני , עקומת למידה גבוהה, ודינמיות. אנשים שאוהבים את המסגרת האפורה של עבודה שאינה משתנה, יכולים למצוא עצמם אבודים במקצוע הזה. קידום אתרים זהו תחום לאלו ששואפים ללמוד, לאלו שיודעים שכנראה מחר חוקי המשחק יכולים להשתנות , כאלה שמוכנים לכך.

זה יכול להיות תחום מבלבל מאד, כל כך הרבה מידע שצף ברשת בוא זמנית, שמקדם אתרים חדש אינו יודע מה נכון ומה לא , כל קורס מלמד מעט אחרת , כל בלוג נותן טיפים מעט אחרים, מתחילים להבין שזהו תחום כל כך רחב עם כל כך הרבה רגליים וידיים שבשביל ללמוד את כולו, צריך לעשות קורס ועוד לקרוא שעות באינטרנט, ולהמשיך להתעדכן בזמן אמיתי מול אוטוריטות בתחום כמו מאט קאטס, ומומחים אחרים

אלו היו רק כמה מהשיקולים שלנו לחבור לאחד מהממוחים בתחום ולפתוח קורס קידום אתרים במתוכנת מורחבת.
בנוסף לקחנו על עצמו לפתוח בלוג שירכז בתוכו את כל המידע, הטיפים, והחדשות האחרונות בעולם קידום האתרים, בשביל אותם מקדמי אתרים ומתעניינים שמעוניינים להרחיב את הידע הקיים שלהם בעולם קידום האתרים.

קידום אתרים – עבודה מהבית – מוטיב זמן

אחד היתרונות הברורים מאליהם בתחום קידום אתרים, הוא היתרון של עבודה מהבית. העסק שלנו כולו יכול להתנהל מהבית והרבה חברות קידום אתרים עובדות בשיטה זו, ברגע שאנו עובדים מהבית יש לנו את החופש והגמישות לעבוד בשעות שנוחות לנו, בסביבה שנוחה לנו. במידה ואנו אנשי משפחה נוכל לפנות הרבה זמן לילדים או למשפחה בכלליות, מעברי דירה הופכים להיות שיקול קל יותר. כל עוד יש מחשב ואינטרנט אנו יכולים לעבוד.

פחות הוצאות – עבודה נוחה יותר – אין צורך בניסיון טכני

אחד הדברים המטעים הם המחשבה שעבודה בקידום אתרים זו עבודת הייטק, וכל עבודת הייטק מצריכה מאיתנו ניסיון קודם, ראיה טכנית מרחבית, תפיסה מכנית ראש אנליטי וכל מיני פוביות כאלה ואחרות, האמת היא שקידום אתרים מתנהל בשפת פסאודו קוד, משמע הכל מדובר בשפה אוניברסלית שגם אנשים ללא רקע טכניים מבינים.

עצם המקצוע של מקדם אתרים הוא ייעוץ חיצוני, זיהוי ממוקד של בעיות וכשלים אשר מונעים מהאתר או חוסמים אותו מלהתקדם בתוצאות בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. אנו לא מתעסקים בקוד, איננו צריכים לדעת להעלות קבצים לשנות תכנים או לגעת בכל צד הוובמאסטר של האתר אותו אנו מקדמים (למעט אם מדובר באתר שלנו בלבד ואין לנו ווהמאסטר).

ההוצאות שלנו כחברה מצטמצמות בצורה ניכרת ברגע שאנו עובדים מהבית, אין הוצאות על משרד. ההוצאות היחידות שיש יהיו על הכלים הטכניים והתוכנות איתם אנו נעבוד בזמן העבודה, כלים אלו תוכנתו בכדי לסייע בפעולות שניתן לעשות באופן אוטומטי, ונועדו להקל על תהליכי העבודה.

קידום אתרים – התברגות לתעשיית ההיטק

הרבה אנשים רצו להתברג לתעשיית ההיטק וחששו שהמחסור בידע טכני מכשיל אותם, רק בקידום אתרים ההיפך הוא הנכון. דווקא אלו שיגיעו כמו דף חלק וילמדו את הקורס, אחרי כן יעמיקו את הידע מהבלוגים של המומחים בחו"ל, מהבלוג של מאט קאטס וממומחים בארץ יהיה להם קל יותר מאשר אנשים בעלי רקע בתחומים דומים או רגע בניהול אתרים ושרתים.

אנשים שמגיעים עם ידע קודם, אותו ידע מונע מהיצירתיות שלהם לפרוץ, ובקידום אתרים כתוצאה ישירה מאופי העבודה יצירתיות היא מצרך הכרחי ונדיר. מעטים מקדמי האתרים לפחות בארץ שבאמת יצירתיים, רובן כמו מכונות מאמינים שקידום אתרים זה לבנות "קישורים, קישורים, קישורים" . רובם שכחו שמדובר בגולשים, בבני אדם, בעסקים.

מקצוע שנותן שירות אמיתי – שירות לזולת – שפע כלכלי לכולם

קידום אתרים מציע לנו הזדמנות להיות חלק ממערכת שעוזרת לכולם, אסור לשכוח לעולם, אנו מקדמים אתרים של בני אדם. של אנשים עם משפחה של אנשים שהאתר הזה מניב להם כסף ךשים לחם על השולחן, המטרה הנעלה ביותר שלנו היא שהבנאדם הזה יצליח, שהבנאדם הזה יניב את המקסימום רווח דרך האינטרנט שהוא יכול.

זהו הבסיס לשמו קיים קידום אתרים, ובסיס זה מהווה חלק בלתי נפרד מהחזון האמיתי שמאחורי האינטרנט, להיות פלטפורמה נקייה ואמיתית המעניקה לכולם את החופש לעשות את הכל, ליצור חופש כלכלי רחב ידיים ואינסוף הזדמנויות לכולם. מקדמי אתרים מגלמים תפקיד חשוב בתוך המערכת הזו, ומהווים את אחד מאבני היסוד של עולם העסקים האינטרנטי

קידום אתרים כמקצוע – תחום שרק גדל – מודעות בצמיחה ליניארית

דבר אחד ניתן להגיד בבטחה על תחום זה, בשמונה שנים האחרונות הדרישה והביקוש למקדמי אתרים מקצועיים רק גדלה. גוגל השתלט על עולם מנועי החיפוש בסערה ופיתח אלגוריתמים כה מתקדמים שאין מנוע חיפוש כיום המדביק את הקצב, ככל שגוגל הפך למקפצה אמיתית לרווח , כך בעלי העסקים החלו להתעורר לעובדה שניתן  להשתמש במנועי החיפוש.

ככל שהתעורר הצורך להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש, כך עלה הצורך במומחים אמיתיים בקידום אתרים, מאז התחום רק צומח והדרישה רק עולה, כתוצאה מאופי העבודה התחום בתחילת דרכו נשלט ברובו על ידי שרלטנים אשר חברות רבות נכוו מעבודה איתם, הצורך בסטנרדט עבודה תקין צמח לאיטו.

לסיכום: קידום אתרים מהווה את אחת מאבני היסוד של האינטרנט ומנועי החיפוש, מקצוע המשלב בתוכו ידע טכני, ניסיון ויצירתיות. התברגות לאחת התעשיות המתפתחות בעולם, תעשיית ההייטק באחד המקצועות הנחשבים של זמננו, עבודה מהבית, בשכר טוב או כעצמאי. האינטרנט הניב מתוכו את הילד האמיתי, קידום אתרים.

  • Share/Bookmark

7 תגובות ל: "קידום אתרים"