קורס קידום אתרים


בקידום אתרים, עלינו להשאר מעודכנים. זה הסוד להצלחה בתחום שלנו, זה חייב להיות אחד התחומים הדינמיים שיש בהיי-טק ובעולם האינטרנט. קידום אתרים לא רק נתון בפעולות הטכניות שמקדם האתרים מבצע, לא רק בידע הטכני שמקדם האתרים משתמש בו ואפילו לא רק ביצירתיות של מקדם האתרים, קידום אתרים זהו תחום אינטואיטיבי, רק ניסיון ועשייה יכולים להניב תוצאות וכל מקרה תמיד לגופו.  לא ניתן להשוות אתר אחד למשנהו, כי התוכן מעט שונה, מבנה אתר שונה והכי חשוב, מקדם האתרים שונה.

העקרונות הבסיסיים לקידום אתרים נרכשים על ידי קורסים מקצועיים, חברים שעוסקים בתחום, עבודה משותפת לצד חברת קידום אתרים והאינטרנט. בהקשה פשוטה בשורת החיפוש במילת המפתח קידום אתרים, ותקבלו מאסה של חברות העוסקות בתחום, כמעט לכל אתר יש אגף חדשות קידום אתרים, או אגף תוכן עשיר במידע, אם תכתבו בלוג קידום אתרים תוכלו לקבל גם מאסה של בלוגים מכל סוג עם מידע טוב ואיכותי על קידום אתר.

אז למה לעשות קורס קידום אתרים בכלל ?

הבעיה הגדולה של המון עסקים קטנים בארץ היא שקידום אתרים הוא תחום יקר מאד, ולא סתם. וההוצאות השוטפות לקידום אתרים עולות עשרות אלפי שקלים לחצי שנה או שנה. לעסק קטן שמתפרנס בכבוד זה הוצאה גדולה מאד, לעומת זאת קורס קידום אתרים יכול להוות פתרון יחסית זול שיניב תוצאות הרבה יותר גבוהות מאשר חברה קידום אתרים עצמה.

היתרונות לכך ברורים, אין חשש שאנו עובדים עם חברה שאינה עובדת בשביל הכסף, שליטה מלאה בעבודה שלנו , שליטה מלאה בקידום האתר, שליטה מלאה בתוצאות.

אני אלמד מהאינטרנט , מהפורומים וממאמרים !

שורש הבעיה בתפיסה זו נעוץ בעובדה שסדר גודל המידע הוא עצום מכדי לתפוס, וקשה מאד לברור מה אמת ומה שקר בכל הנוגע לקידום אתרים, הרי ניסיון הוא הקובע אבל ניסיון אינו מעיד על טיב החברה. קידום אתרים זה אחד התחומים שמאד כדי להסתכל על דרך ולא רק על תוצאות , להגיע למיקומים ראשונים ניתן גם בעזרת טקטיקות פסולות שיכולות להעמיד את האתרים בסיכון. לכן חשוב לבחון כל תוצאה לעומק, במידה ונתקלנו בחברת קידום אתרים שנראית לנו, בדקו מהן ההצלחות שלהם מי הלקוחות שלהם, והכי חשוב מהי הדרך שבה הם פעלו בכדי להשיג את ההצלחה.

מכיוון שאיננו יכולים לאמוד את טיב המידע לעומק רק מפורומים שונים ומאמרים, עלינו למצוא אוטוריטות , ישנם עשרות קורסים לקידום אתרים בשוק ועשרות חברות שמנהלות אותם בטענה שבבעלותן הקורס הכי יעיל, מהיר וטוב. גם כאן צצה בעיה לא קטנה , מי באמת יתן לנו את המידע האיכותי ביותר , היעיל ביותר והאמיתי ביותר. הסכום שאנו משקיעים הוא סכום אדיר. ולא היינו רוצים לזרוק אותו לשווא.

אז איך נבחר קורס ?

ובכן, וותק הוא אחד הדברים שיש להסתכל עליהם. חברה בעלת ניסיון של שנים והצלחות עם חברות גדולות זו נקודת זכות גדולה. כמובן אין להתבסס רק על המאפיין הזה לבחירת קורס, וותק אינו מעיד על איכות , גורם נוסף שיש לקחת בחשבון המכללה בה מתנהל הקורס.לדוגמא מכללה כמו ג'ון ברייס בעלת שם ארצי מצליח מאד ואחת המכללות שעומדות בראש תעשיית לימודי ההיי טק בארץ והמוסד היחידי בישראל שמוכר על ידי משרד החינוך כמוסד אקדמאי מקצועי, עם בוגרים שהשתרשו במשרות מהגבוהות בארץ בהיי טק בכל התחומים, לא יקחו לעצמם קורסים שיהיו לא איכותיים, במידה ויעשו כזה דבר שמם הטוב יכול להפגע, וכך גם הכיס. לכן המוסד שבו מתנהל הקורס הוא משמעותי ביותר מבחינת טיבו של הקורס.

תוכנית לימודים – הסילבוס

גורם נוסף שניתן לקחת בחשבון, הסיליבוס , ניתן לעיין בסיליבוס של הקורס לראות האם מופיעים דברים חשודים. ישנן טקטיקות פסולות לקידום שיש חברות שמתגאות לשים בסיליבוס של הקורס שלהן, ניתן לראות בחברות אחרות בסיליבוס שהן לא מכסות פשוט המון מהתחום. האם בסיליבוס מופיע ערכים מוספים, כמו התנסות ממשית תוך כדי ליווי צמוד? , כל מיני הטבות קטנות כאלה בנוסף למידע אמין יכולות לעשות את ההבדל בין יציאה קלה לשוק לבין טבילת אש שורפת במיוחד, חשוב לבחור את הלימודים שלנו בקפידה הסכום שנשלם הוא מאוד גדול, ואנו צריכים לדאוג שלא נשלם בסוף הרבה מעבר לכסף.

תעודת הסמכה – כרטיס הביקור שלנו בשוק

אחד הדברים הכי חשובים שיש לבדוק כאשר ניגשים לקורס קידום אתרים היא תעודת ההסמכה, תעודת ההסמכה של המוסד שבו למדנו מעניקה לנו את האסמכתא בחוץ, מסייעת לנו במיתוג נכון ומקנה לנו כרטיס כניסה למקומות עבודה, וכמובן אסמכתא על כך שאנו מקדמי אתרים מקצועיים, כמו שלכל בעל מקצוע אחר יש תעודת הסמכה על כך שהוא בעל מקצוע מוסמך, כך גם בקידום אתרים.

נוכל לדעת שתעודת ההסמכה שלנו נחשבת ומכירים בה, במידה והמכללה בה אנו לומדים היא בעלת שם בארץ , וגם אם תעודת ההסמכה של בעלי הקורס מוכרת בשוק, במידה ומכירים את החותמת שהינך מקבל ואת תעודת ההסמכה של המכללה בה למדת , אתה יודע שקיבלת את כל ההסמכה שאתה צריך בכדי להתחיל את דרכך בתחום.

תחומים דומים – ערך מוסף

האם ישנם תחומים מוספים לקורס , האם בקורס אני לומד דברים הקשורים לקידום אך אינם קידום עצמו , שיווק ברשתות חברתיות, פרסום בפורומים ,שיווק נכון באינטרנט. אלה הם דברים מהותיים וקריטיים לעבודה נכונה ויעילה בקידום אתרים ובקידום העסק שלנו לצד הקידום.

גורם אחר שיש לקחת בחשבון, התקשורת עם החברה לאחר סיומו של הקורס, האם יש זמינות לשאלות , האם ישנו ליווי ברמה בסיסית לאחר הקורס, האם ישנה קהילה של בוגרים להתחבר אליהם , וליצור שיתופי פעולה ? האם החברה של הקורס מעדכנת את בוגריה בכל המתרחש בעולם קידום האתרים ? האם ישנם כנסים בנושא? האם יש הנחות על כלים לקידום אתרים. כל אלה הם משתנים חשובים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים קורס.

לסיכום: קורס קידום אתרים זו הבחירה המשתלמת לכל אתר מבחינה כלכלית. כל בעל עסק שמעוניין לקדם את אתרו יכול לקבל את כל המידע שצריך בקורס מעמיק ומורחב. ברגע שיש בידינו את הכלים הנכונים אנחנו יכולים לקדם את אתרינו בצורה היעילה והטובה ביותר.

חשוב לדעת מה אנו מקבלים בתמורה לכסף שלנו , ועוד יותר חשוב להבין את היתרון של עשיית קורס מקצועי באמת לעומת קידום אתרים על ידי חברה חיצונית , או למידה עצמית מהאינטרנט.

  • Share/Bookmark
השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.